The Legacy Coverband

Live muziek voor al uw evenementen

Coverband The Legacy speelt    Need never get old

Coverband The Legacy speelt  These Boots

Ik heb deze video geselecteerd voor de site, niet zo zeer voor de kwaliteit van de klank maar hij geeft wel goed de sfeer weer die er op onze optredens heerst. Gezongen door Harry

Nog wat vroeger op de avond - gezongen door onze bassiste Ilse

Coverband the legacy speelt Need never get old Gezongen door Harry De Bal in Jake's Place Westerlo op 8 september 2018
Coverband the legacy speelt These Boots, gezongen door Ilse Van den Broeck in cafe Jake's Place Westerlo op 8 september 2018
Mustang Sally gezongen door Ronny "Animal" onze Zingende drummer
Coverband The Legacy - Paul Vermeulen Lead Gitarist zingt Wild Thing
Onderstaand vindt u een aantal foto's van optredens van coverband The Legacy van het voorbije jaar. Ook hier ziet u optredens van coverband The Legacy in kleine zaaltjes of cafeetjes maar net zo goed op serieuze podia op dorpspleinen. Klik op de foto om deze te vergroten. Met Ronny als drummer / zanger hebben we een echte showman in de band. Mocht u luisteren naar de bovenstaande filmpjes of meerdere filmpjes op het Youtube kanaal van coverband The Legacy zal u merken waar zijn bijnaam "The animal" vandaan komt. ;-) Naast de juiste sfeer brngt coverband The Legacy ook graag wat humor op het podium. Wij heten u hartelijk welkom op een toekomstig optreden van coverband The Legacy - houdt hiertoe onze kalender in het oog. Mochten jullie nog tips hebben voor een aantal jongere dansvloer vullers welke perfect aansluiten bij onze setlist dan horen we dat graag van jullie. Elke tip is welkom en zal in overweging worden genomen. Alvast bedankt daarvoor!
Coverband The Legacy speelt 100% live muziek op al uw evenementen zoals huwelijken, braderijen, bedrijfsfeesten en privé feesten. We kunnen de prijs aanpassen in functie van uw budget, mét en zonder professionele PA en licht installatie . Coverband The Legacy speelt net zo graag op een privé verjaardagsfeest voor 50 personen als op kleine dorps-muziekfestivals. Wij van Coverband The Legacy zijn allemaal semi-professioneel met live muziek bezig en dragen kwaliteit hoog in ons vaandel. Verwacht van coverband The Legacy echter geen CD kwaliteit. Dat het publiek zich amuseert is voor coverband The Legacy  het allerbelangrijkste. Een klein beetje zottigheid verkopen hoort er dus bij maar is geen vereiste. U mag van coverband The Legacy een 2 tot 3 uren durend optreden verwachten met daar tussenin een kleine pauze. Eén verzoeknummer buiten de playlist van coverband The Legacy kan, indien lang genoeg vooraf aangevraagd. Coverband The Legacy moet de kans zien om dit samen in te studeren. Niets brengt zoveel sfeer op een evenement als 100% live muziek, gespeeld door een live coverband The Legacy. De ervaring welke coverband The Legacy de voorbije jaren hebben opgedaan op allerlei soorten feestjes maakt dat coverband The Legacy er een goed idee van heeft hoe we een groep mensen aan het genieten kunnen brengen. Elk optreden van coverband The Legacy is daardoor ook anders want we spelen in op het publiek. Verzoeknummers zijn moeilijk omdat coverband The Legacy de tijd moeten hebben om deze in te oefenen - alles is 100% live - er speelt geen tape mee op de achtergrond. Als het publiek heeft genoten van het optreden is het optreden voor coverband The Legacy geslaagd. Mocht u nog vragen hebben voor coverband The Legacy - hoe gek ook - u mag deze altijd aan ons stellen. Wij hopen dat u heeft genoten van een optreden van Coverband The Legacy en dat u op deze manier terecht is gekomen op de site van Coverband The Legacy.

Coverband The Legacy treedt het vaakst op in de provincies Vlaams-Brabant, Limburg en Antwerpen maar we spelen net zo graag in de provincies Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen of Wallonië. Zo hebben we de eer om te mogen spelen op de kerstmarkt van De Panne in januari 2019. Onze thuisstad is Heist-op/den-Berg maar ook Tremelo, Keerbergen, Aarschot en Leuven zijn een vast stek voor onze coverband. Zoek niet verder naar een live-band: Coverband The Legacy is uw leukste keuze!