Hieronder vindt u een aantal bands uit Nederland welke wij persoonlijk goede bands vinden

Fusebox coverband

Waarom een coverband boeken?

Coverband The Legacy speelt 100% live muziek op al uw evenementen zoals huwelijken, braderijen, bedrijfsfeesten en privé feesten. We kunnen de prijs aanpassen in functie van uw budget, mét en zonder professionele PA en licht installatie . Coverband The Legacy speelt net zo graag op een privé verjaardagsfeest voor 50 personen als op kleine dorps-muziekfestivals. Wij van Coverband The Legacy zijn allemaal semi-professioneel met live muziek bezig en dragen kwaliteit hoog in ons vaandel. Verwacht van coverband The Legacy echter geen CD kwaliteit. Dat het publiek zich amuseert is voor coverband The Legacy  het allerbelangrijkste. Een klein beetje zottigheid verkopen hoort er dus bij maar is geen vereiste. U mag van coverband The Legacy een 2 tot 3 uren durend optreden verwachten met daar tussenin een kleine pauze. Eén verzoeknummer buiten de playlist van coverband The Legacy kan, indien lang genoeg vooraf aangevraagd. Coverband The Legacy moet de kans zien om dit samen in te studeren. Niets brengt zoveel sfeer op een evenement als 100% live muziek, gespeeld door een live coverband The Legacy. De ervaring welke coverband The Legacy de voorbije jaren hebben opgedaan op allerlei soorten feestjes maakt dat coverband The Legacy er een goed idee van heeft hoe we een groep mensen aan het genieten kunnen brengen. Elk optreden van coverband The Legacy is daardoor ook anders want we spelen in op het publiek. Verzoeknummers zijn moeilijk omdat coverband The Legacy de tijd moeten hebben om deze in te oefenen - alles is 100% live - er speelt geen tape mee op de achtergrond. Als het publiek heeft genoten van het optreden is het optreden voor coverband The Legacy geslaagd. Mocht u nog vragen hebben voor coverband The Legacy - hoe gek ook - u mag deze altijd aan ons stellen. Wij hopen dat u heeft genoten van een optreden van Coverband The Legacy en dat u op deze manier terecht bent gekomen op de site van Coverband The Legacy.

Waar treedt coverband The Legacy op?​​​​​​​

Coverband The Legacy treedt het vaakst op in de provincies Vlaams-Brabant, Limburg en Antwerpen maar we spelen net zo graag in de provincies Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen of Wallonië. Zo hebben we de eer om te mogen spelen op de kerstmarkt van De Panne in januari 2019. Onze thuisstad is Heist-op/den-Berg maar ook Tremelo, Keerbergen, Aarschot en Leuven zijn een vast stek voor onze coverband. Zoek niet verder naar een live-band: Coverband The Legacy is uw leukste keuze!